Lotnictwo do poprawy. Twórcy Hearts of Iron 4 o zmianach w strategii

  • Post category:Newsy

Deweloperzy odpowiedzialni za rozwój strategii Hearts of Iron 4 powrócili na Steam z kolejnymi wieściami zza kulis. Tym razem twórcy ujawnili, jak zmieni się lotnictwo w Hearts of Iron 4 po najnowszej dużej aktualizacji. Od razu warto zaznaczyć, że ekipa nie planuje zmian o skali towarzyszącej premierze Man the Guns, ale i tak poprawiła to i owo. Wszystko, co znajdziesz poniżej, wciąż jest jeszcze w fazie produkcji i testów, ale łatwo określić trajektorię, którą obrało Paradox Development.

Hearts of Iron 4 lotnictwo

Hearts of Iron 4 – nowości dla lotnictwa

Jedną z najważniejszych poprawek jest wprowadzenie przycisków szybkiego rozmieszczania w bazach lotniczych. To pomoże przyspieszyć cały proces i ograniczyć żmudne zarządzanie, które w obecnej wersji gry wymaga nawet czterech kliknięć. Stare systemy pozostaną aktywne dla wszystkich, którym zależy na zaawansowanych opcjach. Istotne jest także wprowadzenie stałych rozmiarów jednostek – z jednej strony mechanika straci nieco elastyczności, szczególnie dla małych oddziałów. Twórcy wierzą jednak, że panowanie w powietrzu w Hearts of Iron 4 mierzy się tysiącami samolotów, a nie dziesiątkami. Dlatego postawili na przyjemniejsze zarządzanie licznymi oddziałami.

Poza tym lotnictwo w Hearts of Iron 4 otrzyma jednostkę organizacyjną w postaci Grup Lotniczych. Tu, przynajmniej na razie, możemy zapomnieć o dodatkowych mechanikach, które na razie nie są nawet w planach. Grupy Lotnicze mają przede wszystkim ułatwić zarządzanie i interakcje dla wielu baz jednocześnie z poziomu mapy powietrznej. Na dokładkę do gry trafi mechanika przechwytywania jednostek w drodze do celu, która przewiduje premie za wcześniejsze wykrywanie i neutralizowanie zagrożenia przed jego regionem docelowym.

Hearts of Iron 4 zadebiutowało na PC jeszcze w 2016 roku. Już za niespełna miesiąc strategia w realiach II wojny światowej będzie świętować kolejną rocznicę na rynku. Lata lecą, a twórcy wciąż mają długą listę planów na rozwój tytułu, które zakładają większe aktualizacje, przebudowę mechanik i kolejne dodatki. Z tych ostatnich najnowsze jest No Step Back, którego premiera odbyła się w listopadzie minionego roku.

Źródło: Steam.