Stellaris – premiera Toxoids Species Pack i aktualizacji 3.5 Fornax

  • Post category:Newsy

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami firmy Paradox po Friends & Foes oraz Lions of the North nadeszła pora na DLC do strategii Stellaris. Dziś odbyła się oficjalna premiera Toxoids Species Pack, które wzbogaciło produkcję z 2016 roku o kolejną grywalną rasę. Przy okazji na serwery trafiła spora aktualizacja 3.5 o nazwie Fornax,która przyniosła kilka nowości dla wszystkich zainteresowanych. Poniżej premierowy zwiastun pakietu oraz konkrety dotyczące zarówno DLC, jak i aktualizacji, Toxoids Species Pack wyceniono na Steam na 39,99 złotych.

Toxoids Species Pack Stellaris (1)

Premiera Toxoids Species Pack do Stellaris na PC

Jak na pakiet rasowy przystało nowe DLC oferuje przede wszystkim nowe opcje zabawy dla długoletnich fanów strategii. Paczka wprowadza tytułowych Toxoids, którzy w odróżnieniu od pozostałych mieszkańców galaktyki lubują się w toksycznej mazi. Twórcy przygotowali dwie genezy – Rycerzy Toksycznego Boga, którzy ruszą tropem przeszłości i Przeładowanie, które zagwarantuje szybkie korzyści, ale zaszkodzi nam w dalszej perspektywie.

Paradox przygotowało też nowe ustroje i specjalne cechy dla wprowadzonej rasy. Toxoids nie są mile widziani przez pozostałe rasy, co ma swoje minusy, ale jest skutecznym straszakiem przed ewentualną inwazją. Dodatkowo nasi nowi podopieczni chętnie udadzą się w miejsca, które dla pozostałych ras są całkowicie nieprzyjazne. Wszystko po to, by cieszyć się chwilą, maksymalizować natychmiastowe korzyści i nie przejmować się utratą cywilizacji,którą łatwo odbudować.

Toxoids otrzymali też specjalne statki, portrety i grafiki dla miast, a w zabawie towarzyszyć nam będzie specjalny toksyczny doradca. Wszystko to w samym DLC, ale nie obyło się przecież bez zwyczajowej aktualizacji. Co w niej?

Aktualizacja 3.5 Fornax do Stellaris

Nowinek w pakiecie poprawek jest znacznie więcej niż w samym DLC, co z pewnością ucieszy wszystkich, których toksyczna rasa nieszczególnie porwała. Tak jak wcześniej obiecano, w Stellaris pojawił się nowy, łatwiejszy poziom trudności, a weterani mogą zmagać się z większą liczbą kryzysów. Ekipa poprawiła działanie aplikacji, ułatwienia dostępu, interfejs i sztuczną inteligencję. Pojawiły się też dodatkowe osiągnięcia Steam i nowa zawartość fabularna, a do gry powrócili Pracownicy kultury. Kompletną listę nowości znajdziesz tutaj.

Stellaris ukazało się na PC w maju 2016 roku, a kilka lat później doczekało wydania na konsolach PlayStation i Xbox. Kontynuacja strategii raczej szybko nie nadejdzie, ale twórcy najwyraźniej mają jeszcze mnóstwo pomysłów na rozbudowę marki. Na tę chwilę nie ma jeszcze opcji, by bawić się z pełnym wydaniem za pomocą subskrypcji Expansion Pass.