Jak stworzyć unikalne uniwersum fantasy w czasie, gdy gatunek od lat jest jednym z najpopularniejszych kierunków popkultury? Na to pytanie twórcy Songs of Conquest nie mają jednoznacznej odpowiedzi. Jednak na nowym wideo podzielili się swoimi inspiracjami i przybliżyli, jak powstawał świat Songs of Conquest. Ten mamy pokochać lub znienawidzić – obojętność będzie dla studia swoistą porażką. Zobacz załączony poniżej dziennik dewelopera.
Świat Songs of Conquest powstał w wyniku zderzenia idei zaczerpniętych z gier planszowych i powieści fantasy, doprawionych inspiracjami King’s Bounty, Heroes 3 i Age of Wonders. Twórcy odeszli od fantastyki w tolkienowskim wydaniu, stawiając na unikalne rasy i frakcje, które, chociaż czerpią garściami z gatunku, to wnoszą do niego nieco świeżości. Czy wykreowany przez twórców świat znajdzie podporę w starannie zaprojektowanych mechanikach? Tego dowiemy się już za kilkanaście dni. Wyczekiwana przez fanów TBS-ów produkcja jest już na ostatniej prostej przed debiutem na pecetach.
Premiera Songs of Conquest we Wczesnym Dostępie odbędzie się już 10 maja. Gra ukaże się wyłącznie na PC w sklepach Steam, GOG.com i Epic Games Store. Na ostateczną wersję turowej strategii z elementami RPG poczekamy co najmniej rok. Zobacz raport z prac nad wczesną wersją Songs of Conquest.
Źródło: YouTube.